CKD : پیوند کلیه و فشار خون بالا

چهار شنبه 24 مهر 1392
ن : lafee

CKD : پیوند کلیه و فشار خون بالا

CKD : پیوند کلیه و فشار خون بالا
بیماری مزمن کلیه ، پیوند کلیه ، بیماران مبتلا به PressureMost خون بالا با بیماری مزمن کلیه در حال حاضر به این واقعیت است که عوارض جانبی متعدد ممکن استباز گشت پس از پیوند کلیه مرحله در حالی که نمی توانند بفهمند که چرا فشار خون بالا ناشی استعفا داد. سپس محتوای پیگیری به شما کمک خواهد کرد که آن را روشن .

به عنوان یک ماده در واقع ، فشار خون بالا معمولا نشانه ای از بیماری مزمن کلیه است که با افزایش جریان خون کلیوی و یا رگ های خونی قرارداد ایجاد می شود دیده می شود. کلیه اکسیژن و عرضه خون و ترومبوز فرم زیر در دراز مدت فشار خون بالا، که سرعت پیشرفت آسیب کلیوی فاقد .

با این حال ، فشار خون بالا را به یک سوم از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه به دلیل علل مختلف ، که به طور عمده شامل 4 عامل به نظر می رسد .

است نفرون 1.Remanent از کلیه اتولوگ قادر به ترشح رنین کوچک، که بیشتر افزایش می یابد فشار خون است.

2.Hormone یکی دیگر از علت فشار خون بالا، بزرگ که حجم خون را از طریق افزایش احتباس آب است ، در نتیجه منجر به وضعیت موجود .

فشار خون 3.High نیز نسبت به محدود آناستاموز شریانی از پیوند کلیه .

واکنش 4.Rejection .

دو عامل اول می توانند از طریق دوز متوسط ​​دارو فشار خون در بسیاری از علل رها شود ، در نتیجه به تدریج به حالت عادی بازگشت . در حالی که نوع سوم فشار خون بالا بعد از پیوند کلیه باید از طریق آنژیوگرافی تشخیص داده شود ، بنابراین ارزیابی وضعیت بیمار از طریق افزایش فشار خون و درجه تنگی به منظور تایید اینکه آیا عملیات مورد نیاز است . یک چهارم نیاز به درمان فعال نسبت به واکنش رد ، در نتیجه کاهش فشار خون است .

با این حال ، روش های متعدد موجود به سادگی در کاهش پدیده سطحی به طور موقت و سرسری هدف در حالی که جمعی از عوارض جانبی ، درمان طبیعی ، درمان های مطلوب که اعمال می شود به بهبود و نوسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و بازسازی سلول های کلیوی ذاتی به طوری به عنوان برای درمان بیماری مزمن کلیه بعد از پیوند کلیه با فشار خون بالا . ( درمان های طبیعی خاص را کلیک کنید : میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ، درمان آلودگی خون و سلول های بنیادی ، و غیره . )

چگونه برای کاهش فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه است ؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی ، لطفا با خدمات آنلاین ما مشورت و یا یک پیام را ترک کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: علائم CKD A ~ Z, پیوند کلیه و فشار خون بالا با بیماری مزمن کلیه , بیماری مزمن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.